Referat af møde i Grundejerforeningen Klosterparken onsdag den 17 januar

Til stede: Heidi (44), Lennart (11), Lars (3), Marianne (12) og Finn (24)

1. Klager

Fra tid til anden hører v'i klager fra medlemmer over: svineri eller storskrald, sandbunker og fliser der ligger for længe, brug af larmende maskiner om aftenen osv.

Vores svar er som regel at vi vil opfordre jer selv til at gå hen og klage jeres nød. Jeres naboer er også vores naboer og derfor ved vi at det er fornuftige mennesker, der altid vil prøve at være gode naboer.

3.  Generalforsamlingen bliver i år den 14 marts kl. 19.30

Vi fremkommer med forslag om beskæring af træer, fortsat opsparing, stilladsindkøb, renovering /nyopførelse af skur - forslag fra medlemmerne skal være formanden Finn Lysell (24) i hænde senest 7 marts.

3. Vi søger en person til at slå vores græs - henvend dig til en af bestyrelssmedlemmerne hvis du i høre mere om jobbet.

Kabel TV er nu ved at blive ændret, men da det tager tid at ændre på betalingsservice, så vil det beløb som medlemmer med grund og mellempakke blive udbetalt per check afkasseren. Så bare rolig. I bliver ikke snydt. (dette har kun interesse for 4 medlemmer).

Bestyrelsen ønsker alle medlemmer et godt nytår og vi glæder os til at se jer til generalforsamlingen.

Referent: Finn (24)

PS!   Det er jo lidt sent vi kommer med dette referat, men bær over med os. der er jo heller ikke så meget revolutionerende at fortælle.