Grundejerforeningen KIostparkens bestyrelsesmøde

onsdag den 10. april 2002 kl. 19.00 hos Lasse og Hanne

1)

Valg af dirigent:                  Lasse (6)

Valg af referent:                  Lars (3)

2)

Konstituering af bestyrelsen - herunder overdragelse af kassererfunktionea:

Marianne (12) blev endnu en gang takket for sit meget store arbejde i grundejerforeningens bestyrelse.

Hanne blev valgt til kasserer. Kassererfunktionen blev efterfølgende overdraget til Hanne (8) fra tidligere

kasserer Marianne (12)

Sammensætning af bestyrelsen: formand og nøgleansvartig René Bjørling (41), næstformand/referent Lars

Djuraas (3), webmaster Lennart Rosenstock (11), Michael Fahlén (42), Peter Værum (44), Lasse Henriksen(6), kasserer Hanne Christensen (6)

3)

Opfølgning på punkter fra generalforsamlingen:

a) Legeplads:

Legepladsprojektet er delt op i tre arbejdstrin, som afvikles på forskellige datoer; første dato 4. og 5. maj 2002, anden dato 1. og 2. juni 2002.

Peter (44) og Lars (6) er ansvarlig for indkøb og arbejdsopgaver.

Forårsrengøring den 4. maj indgår legepladsrenovering. Muligheden for valgmulighederne i forbindelse med forårsrengøring skal indgå sammen med legepladsrenovering. Legepladsrenovering fortsæfter/starter om søndagen.

Der laves en indkaldelse med opgaver til forårsrengøringen med tilmelding til legepladsrenovering. Der indkaldes til næste trin i renoveringsrunde af legepladser til weekenden 1. og 2. juni. Indkaldelse og til­melding udsendes senere til denne omgang.

b) kompostbeholdere:

Peter (44) er ansvarlig for indkøb og etablering.

c) Web-site:

Lennart (11) er godt i gang med web-site. Hjemmesiden kan besøges på www.gf-klosterparken.dk. Formandens og webmasters e-mail er offentliggjort på hjemmesiden.

d) Fliseopretning:

Indgår som arbejdsopgave til forårsrengøtingen den 4. maj. René (41) udarbejder i henhold til generalforsamlingsbeslutning forslag til det videre arbejde med hensyn til fliser. Beboerne opfordres til at meddele bestyrelsen, om der findes fliser/flisearealer, som trænger til opretning eller andet. Meddeles til René i nr.41 hurtigst muligt.

e) Fjernvarmeværkets forpligtelse til udbedring af skade i forbindelse med reparation:

René (41) tager kontakt med fiernvarmeværk og Michael (42) med TDC.

t)  Træfældning:

Træfældning foregår i efteråret.

g) Indkøb af kompressor:

Lars (47) indkøber i henhold til generalforsamlingsbeslutning kompressor.

h) Somrnerfest:

Sommerfesten finder sted den 15juni 2002. Lasse indkalder Annie (14), Søren (29), Marie (16), Tina (20), Michael (42), Lars (3) og Lotte (3) til møde angående sommerfest.

4)

Forårsrengøring:

Bestyrelsen ser på arbejdsopaver i forbindelse med forårsrengøring. Disse gennemgås og slås op (som

sædvane gennem mange år) på skuret på dagen for forårsrengøringen lørdag den 4. maj. 2002 kl. 10.00.

5)

Eventuelt:

Ejegårdens grundejerforening har spurgt om etablering af fælleshus for flere grundejerforeninger i nærmeste omkreds. Bestyrelsen beder om overblik over økonomi, placering mm., førend det lægges ud til høring hos beboerne.

Materiale angående nabohjælp sendt til grundejerforeningen. Lennart (11) ligger inde med materialet.

Forsikringsspørgsmål vedrørende grundejerforeningen gennemgået. i forbindelse med dette er der fremkom­met et tilbud om gruppeforsiknng - måske med økonomiske fordele. Michael (42) undersøger nærmere.

Næste bestyrelsesmøde onsdag den 8. maj hos René (41) kl. 19.00.

Beboerne opfordres til at komme med forslag til punkter på bestyrelsesmøder. Dette kan ske ved skriftlig henvendelse til bestyrelsesmedlemmer.

-------------------------------------------------------------------------------------------"Slip"----------------------------

'SIip" til ophængning på køleskabet:

Aktivitet:

Dato: