Bestyrelsesmøde grundejerforeningen ”Klosterparken”, onsdag 13. marts 2002:

Til stede: Michael, Rene, Marianne, Peter, Lars.

Fraværende: Lasse, Lennart.

1)

Grundejerforeningen ”Klosterparken” optages i telefonbog ved formandens telefonnummer.

2)

Vedrørende kørsel på græsarealer:

Bestyrelsen har fået en henvendelse fra beboere vedrørende kørsel på foreningens græsarealer. Bestyrelsen gør endnu en gang opmærksom på, at det er forbudt at køre på dette, da vores græsslåmaskine ikke har særlig godt af græs­slåning på pløjemarkslignende græsarealer. Beboerne bedes venligst respekterer dette.

3)

Beboere med tilhørende carporte bedes venligst rette henvendelse til Rene i nr. 41 på telefon 56 14 63 68 eller skriftlig give Rene besked om, hvilken carport der tilhører parcellen.

4)

Gennemgang af diverse opgaver i forbindelse med generalforsamling.

5)

Bestyrelsen vil gerne her sige mange gange tak til arrangørerne, Marie (16) og Anne (42), af et velbesøgt og velgennemført fastelavnsarrangement. Dagen var god og humørfyldt for både voksne og børn, og bestyrel­sen håber meget, at lignende kan gennemføres næste år til stor glæde for fremmødte.