Bestyrelsesmøde i Grundejerforeningen Klosterparken

tirsdag den 5. november 2002.

Se Klosterparkens ultimative webside på adressen www.gf-klosterparken.dk

1.

Dirigent Hanne (6)

Referent Lars (3)

2.

Volleyballsæsonen er afsluttet. Den sidste hårde smash er banket ind i den dobbelte blokade. Stort fremmøde med megen moro og hygge. Aktiviteten tages op i 2003. Vel mødt.

3.

Gennemgang af aktivitetskalender:

I referatet af bestyrelsens gennemgang forekommer alene omtale af aktiviteter, der har umiddelbart relevans for beboerne:

Legepladsrenoveringen fortsætter i foråret. Der indkaldes til en ekstra arbejdsdag med kort varsel. Bestyrelsen håber på talrigt fremmøde, når indkaldelse kommer i marts 2003.

Totalløsning på fliseopretning i forhold til generalforsamlingsbeslutning fremlægges på kommende ordinære generalforsamling i marts 2003.

Der afholdes sommerfest i 2003 lørdag i anden weekend i juni (kommende fest 14. juni) 2003.

Der ophænges liste over materialer i skuret. På denne indgår udlånsliste.

Stillevej indgår i kommunes overordnede plan. Løsning på problemet kan ikke forventes i 2002, eventuelt heller ikke i 2003. Bestyrelsen følger op på forespørgsel til stadighed.

Græsslåmaskine bevilges til grundejerforeningen uden tab i forhold til den stjålne maskine. Dog indkøbes en model med en merudgift på 3.600,- kr. til følge – dette beløb tages af løbende drift. Skuret sikres yderligere, så tyverier forhåbentlig undgås i fremtiden.

Generalforsamling finder sted den sidste uge i marts – for indeværende periode tirsdag den 25. marts 2003, kl. 19.00 i mødelokale på Solrød bibliotek. Indkaldelse og dagsorden udsendes 10. marts. Forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen, i denne pe­riode mandag den 17. marts 2003. Bestyrelsen holder møde dagen efter, den 18. marts 2003 hos Lasse i nr. 6. Bestyrelsen afholdes møde vedrørende generalforsamling mandag den 24. februar 2003 hos Peter i nr. 44. Ordinær bestyrelsesmøde afholdes mandag den 6. januar 2003 hos Lennart i nr. 11. Grundejerforeningens medlemmer må meget gerne komme med forslag til behandling på generalforsamling allerede inden den 6. januar 2003, så nødvendig behandlingstid gives.

LÆG VENLIGST MÆRKE TIL FØLGENDE: Storskrald afhentes anden onsdag i måneden. Stor­skrald må først sættes ud aftenen før, altså anden tirs­dag i måneden.

Skrald i sorte sække, byggeaffald og ke­miske produkter må ikke sættes til storskrald. Dette skal køres til Solrød Rensningsanlæg af beboerne selv.

DET ER UNDER AL KRITIK, AT BEBOERE STIL­LER BYGGEAFFALD MM. TIL LANGVARIG OF­FENTLIG BESKUELSE PÅ PARKERINGSPLAD­SEN VED PARKERINGSPLADSEN VED NR. 4, 5 OG 12. EJEREN AF BYGGEAFFALDET MÅ DA HAVE UN­DRET SIG OVER, AT HANS/HENDES MATERIA­LET IKKE FJERNES. MAN KAN SÅ SANDELIG SOM ALMINDELIG BEBOER TÆNKE SIT, NÅR VED­KOMMENDE  EFTER FLERE UGER OG AF­HENTNINGER IK­KE SELV KAN SE, AT NO­GET IK­KE LIGE FØLGER ALMINDELIG PRAKSIS FOR VEDLIGEHOLDELSE OG RENHOLDELSE AF FÆLLESAREALER  OG FÅR AFLEVERET SIT AF­FALD PÅ RETTE STED !

4.

Lennart (nr. 6) har fået kommentarer til vedtægter. Disse kommentarer indgår i arbejdet og bearbejdes i undergruppe nedsat på sidste bestyrelsesmøde.

5.

Pløjning af ”diget”:

Dette er ikke større opgave, om ikke bare kan ske med pløjning. Muligheder undersøges af bestyrelsen i kommende tid.

6.

Evt.:

Fastelavn. Succesen gentages fra sidste år. Marie (nr. 16) og Anne (nr. 42) er arrangører. Interesserede medarrangører efterlyses. Henvendelse hos Marie (nr. 16).

Bestyrelsen byder de nye beboer i nr. 24 og nr. 48 velkommen.