Bestyrelsesmøde Grundejerforeningen Klosterparken

onsdag den 7. august 2002.

 

Afbud fra Lennart (nr. 11)

 

 

 

Punkt 1.

Sommerfest:

25 parceller deltog, 1580,- kr. i overskud. Salg i boderne 2425,- kr.

De 1580,- kr. indsættes på konto, som alene indgår som kassebeholdning til kommende festlige fællesaktiviteter i Klosterparken.

 

Bestyrelsen takker festudvalget for meget hjælp, beboerne for flot fremmøde, høj stemning trods Danmarks nederlag og natteråb.

 

Punkt 2.

Efterårsrengøring:

Efterårsrengøringer finder sted 1. lørdag i september, lørdag den 7. september 2002.

Der er til hver rengøring – både efterår og forår – adskillige faste arbejdsopgaver, som skal udføres. Disse er:

Kanter og kantsten renses for ukrudt og græs.

Hækkeklipning på alle fællesarealer.

Indvendig buskskads ved sti beskæres.

Bede ved parkeringspladser ordnes.

Oprydning mm ved skur.

Vedligeholdelse af diget.

 

Udover dette skal der separat til denne efterårsrengøring gøres følgende:

Mål fjernes.

Arealer bag ved carporte ordnes.

Fliser på parkeringsplads mellem nr. 4 og 12.

Rafter ned ved rundbede.

og

forslag fra beboere.

 

Bestyrelsen opfordrer beboerne til at møde talrigt frem til efterårsrengørin­gen, da opgaverne er man­ge. Bestyrelsen henviser til referat af 8. maj, hvor der påpeges, at der vil komme forslag til løs­ning af problemet med mængden af arbejdsopgaver i forhold til beboernes fremmøde fx ved be­talt arbejds­kraft udefra til næste generalforsamling.

 

Beboerne bedes venligst aflevere forslag til andre opgaver ved kommende efterårsrengøring. Forslag afleveres til Rene i nr. 41 senest søndag den 25. august 2002.

 

Punkt 3.

Opsætning af udlånsliste i skur:

Seddel hænges op i skuret. På denne skal beboere, der låner maskiner, værktøj mm. skrive, hvad der er lånt, af hvem og hvornår det lånte afleveres tilbage. På sedlen er det muligt at reservere.

 

Punkt 4.

Nye beboere:

Bestyrelsen byder Bente og Torben Jensen i nr. 23 og tilbagevendte Kaj Pedersen og Birthe Bjørnholdt i nr. 26 velkommen. 

 

Punkt 5.

Legepladser og kompostbeholder – Status:

Legepladsrenoveringerne 1 og 2 gik rigtig flot – men alt, alt for få var med. Der indkaldes til legepladsrenove­ring 3 bl.a. med opsætning af klatrevæg. Renoveringen foregår i september. Indkaldelsen følger senere.

Kompostbeholder laves i kommende periode.

 

Punkt 6.

Beskæring af diget:

Foretages i efteråret.

 

Punkt 7.

Evt.:

Fredage kl. 18.30 mødes mange beboere til volley på banen på bakken. Mange humørfyldte, spring- og boldgale nybegyndere og næsten professionelle personer har deltaget med vild entusiasme. Det har været en beboermæssig succes. Vel mødt fredage kl. 18.30.

 

 

Næste bestyrelsesmøde onsdag den 11. september 2002 kl. 19.00 hos Lars i nr. 3.

Forslag til dagsordenen fra beboernes side skal ligge i Larses postkasse senest onsdag den 4. september.

 

 

Referent Lars i nr. 3