Bestyrelsesmøde
”Grundejerforeningen Klosterparken” hos Rene Bjørling nr. 41:
Fremmødte: alle.
1)
Kassereren gør opmærksom på, at kontingent- og signalopkrævningerne i juli og oktoberkvartal er væsentligt forhøjet, da de dækker en efterregulering for hele år 2002. Dette vil blive tilbagereguleret i januarkvartal 2003.
2)
Evaluering af Fællesrengøring og renovering af legepladser:
Vi takker de få fremmødte – 7 ud over den samlede bestyrelse - for meget aktiv indsats med arbejdet ved Fællesrengøring og renovering lørdag den 4. maj.
For fremmødte til legepladsrenovering søndag den 5. maj takkes velvilligt fremmødte og hårdt arbejdende Klosterpark-beboere.
Bestyrelsen besluttede umiddelbart inden rengøring og renovering at afbestille faldunderlagsgrus mm til legepladsen, da vind og vejr ikke lagde op til planlagt arbejde. Alternativ plan for legepladsrenovering var lavet og blev iværksat. Alt vedrørende mulig renovering blev nået. Bestyrelsen håber, at mange vil støtte op om næste omgang legepladsrenovering 1. og 2. juni. ”Slippen” herunder bedes venligst udfyldt, så bestyrelsen kan skabe sig et overblik over, hvilke arbejdsopgaver, der på baggrund af allerede lavet plan kan igangsættes. ”Slippen” afleveres til Lars (3) eller Peter (44).
Reelt set mødte kun 6 personer op til Fællesrengøring, resten af de i alt 16 fremmødte havde meldt sig til legepladsrenovering. Det fremmødte antal til Fællesrengøring er uacceptabelt og ikke tilstrækkeligt i forhold til de arbejdsopgaver, der altid knytter sig til vores to Fællesrengøringer. Såfremt fremmødet til den fælles forskønnelse og klargøring af vores arealer ikke bliver større ved fællesrengøringen første weekend i september vil bestyrelsen til kommende generalforsamling 2003 opstille forslag til løsning af problemet med mængden af opgaver i forhold til fremmøde fx ved betalt arbejdskraft udefra.
Bestyrelsen vil på kommende referat opliste alle de opgaver, som er fast bestanddel ved Fællesrengøringer i Klosterparken. Herudover vil opgaver, som beboere eller bestyrelse finder, fremgå.
Fællesrengøring efteråret lørdag den 7. september 2002.
3)
Status på diverse opgaver:
TDC kontaktet. ADSL lagt ind, kobber lagt ind til masser af parceller efter tilladelse fra kommunen. Fliserne er lagt efter forholdene, men der er en toårig reklamationsret. TDC vil blive anmodet om at kigge på fliserne, som de har lagt efter endt arbejde.
Fjernvarmen har ikke meldt tilbage vedrørende optagning af diverse buske.
Bestyrelsen arbejder med aktivitetsliste, som til stadighed vil blive opdateret. Denne vil på et tidspunkt i efteråret være tilgængelig på vores webside www.gf-Klosterparken.dk
4)
For din egne, for dine børns, dine naboers, dine genboers og alle andre beboeres skyld: Husk at sætte et
i din kalender på Klosterparkens festdag
Denne epokegørende dato vil der være fundamental anderledes total-underholdning om eftermiddagen for børn og voksne (diverse lege på fællesareal, skydning i skuret, ”Auktion”) og fest om aftenen.
Michael (42) og Lars (3) kommer rundt en af kommende aftener og beder om forhåndstilkendegivelse.
5)
Næste bestyrelsesmøde onsdag den 7. august 2002 kl. 19.00 hos Michael (42).
Forslag til drøftelse i bestyrelsen skal være denne i hænde (postkasse ved nr. 42) senest den 1. august 2002.
Renovering og forbedring af
legepladser.
Der
indkaldes herved legepladsrenovering
lørdag den 1. juni 2002 kl.
10.00
og
legepladsrenovering
søndag den 2. juni 2002 kl.
10.00
Bestyrelsen
ønsker, at beboerne tilkendegiver, om de:
·
Ønsker
at deltage i legepladsrenovering den 1. juni.
·
Ønsker
at deltage i legepladsrenovering den 2. juni.
”Slippen”
herunder afleveres venligst til Peter i nr. 44 eller Lars i nr. 3 senest
tirsdag den 21. maj 2002
Venlig
hilsen
Grundejerforeningens bestyrelse
________________________________________________________”Slippen”______________________
Legepladsrenovering
lørdag den 1. juni 2002 _________
Legepladsrenovering
søndag den 2. juni 2002 _________