Referat af bestyrelsesmøde i Grundejerforeningen Klosterparken

www.gf-klosterparken.dk

Møde dato og sted

1 April 2003 hos Rene (41)

Referat nr.

2-2003

Dirigent

Rene (41)

Referent

Peter (44)

Deltagere

Hanne (6), Lasse (6), Lennart (11), Rene (41), Kenneth (43), Michael (42), Peter (44)

Næste bestyrelsesmøde

Onsdag den 7/5-2003 kl. 19.00 hos Hanne (6)

 

Dagsorden

 

  1. Konstituering af bestyrelse
  2. Kort gennemgang af overstået generalforsamling
  3. Fordeling af kendte arbejdsopgaver og opgaver opstået i forbindelse med generalforsamling
  4. Forårsrengøring Lørdag den 3 Maj 2003 kl. 10.

 

Referat

1).            Bestyrelsen har konstitueret sig på følgende vis;


Formand                      René                nr 41               

Næstformand               Peter                nr 44               

Kasserer                     Hanne              nr 6                 

Bestyrelsesmedlem            Kenneth            nr 43                                       

Bestyrelsesmedlem            Lasse               nr 6                 

Bestyrelsesmedlem            Lennart            nr 11               

Suppleant                    Marie               nr 16

(Nøgle til skur kan lånes hos en af ovenstående bestyrelses repræsentanter)                       

 

2).            Bestyrelsen takker for en veloverstået generalforsamling.
Mødereferat for generalforsamling og opdateret budget for 2003 i henhold til beslutninger foretaget på generalforsamlingen vil blive udsendt seperat.

 

3).            Følgende arbejdsgrupper er nedsat af bestyrelsen på baggrund af arbejdsopgaver vedtaget på generalforsamling og ”hængepartier” fra sidste år;

 

a).        Indkøb af udstyr til volleybane – Lasse (6) + Michael (42)

b).        Indkøb af hæk-klipper & ledning – Kenneth (43)

c).        Liste over redskaber i skur og udlånsliste skal laves og ophænges i skur – Lasse (6)

d).        Indkøb i forbindelse med forårsrengøring – Lennart (11)

e).        Indkøb af stige – Lennart (11)

f).            Fliseudvalg – René (41) + Peter (44)

g).            Legepladsrenoveringen skal afsluttes – Peter (44) + Kenneth (43)

h).            Undersøgelse af fræsning af dige 1m ind fra vejen langs 16-22 så der kan sås græs – Hanne (6)

i).            Opsætning af kompostbeholder og skyggehegn bag ved skur – Peter (44)

 

Alle beboere der har interesse for nogen af ovenstående opgaver bedes henvende sig til en af de ansvarlige for opgaven inden 16/4-2003.

 

 

4).        Se indkaldelse vedhæftet dette referat

 

 

&--------&--------&--------&--------    Til opslagstavlen     --------&--------&--------&--------&--------

 

 

Kommende aktiviteter i GF Klosterparken:

 

Onsdag d. 16/4-2003:            Sidste frist for tilmelding til arbejdsgrupper nedsat af bestyrelsen og seneste frist for forslag til opgaver der skal løses på forårsrengøringen

 

Lørdag d. 26/4-2003:            Seneste frist for aftale med bestyrelsen om udførelse af opgaver inden forårsrengøringen.

 

Lørdag d.   3/5-2003:                        Forårsrengøring + spisning (ikke at glemme)

 

Lørdag d. 14/6-2003:                        Sommerfest

                                               

Onsdag d. 7/5-2003:               Bestyrelsesmøde hos Hanne (6) kl 19.00

 

Lørdag d.   6/9-2003:                        Efterårsrengøring

 

 

 


Forårsrengøring Lørdag den 3 Maj 2003 Kl. 10

 

Aktiviteterne for dette års forårsrengøring er;

 

 

Id #

Beskrivelse

 

1

Kantsten og flise arealer renses for ukrudt og græs

 

2

Bede ved parkeringspladser ordnes – buske beskæres evt.

 

3

Babygynge på legeplads udfor nr.10 og nr.48 opsættes

 

4

3 fyrtræer udfor nr.51 beskæres til brandmurshøjde

 

5

Levende hegn ud mod sti fra nr.51 til boldvæggen skæres ca. 1m ind (indefra)

 

6

Boldvæg males

 

7

Buskads langs volleybane renses og klippes ca. 1 m ind

 

8

Fjernelse af affald ved ydre hegn og i bede i hele klosterparken

 

9

Fjernelse af grene og sten fra vores græsarealer – så der kan slås græs

 

10

Rafter om rundbede udfor nr.12, 5 og 10. Bedene skal ligeledes renses

 

11

Maling af legeplads udfor nr.5-11 og nr.34-40

 

12

Bamsehus udfor nr.34-40 nedrives

 

13

Oprydning på diget fra nr.16-29

 

14

Opsætning af kompostbeholder bag skur

 

15

Opretning af fliser ved brønddæksel udfor nr.11 og ved baghaven til nr.33

 

16

Rensning af fliseareal ved P-pladser

 

17

Check af alle endegavle for evt. råd

 

18

Oprydning mellem fyrtræer ved fodboldbane

 

19

Beskæring af buske ved endegavle nr.11 og 23

 

20

 

 

21

 

 

22

 

 

23

 

 

24

 

 

25

 

 

26

 

 

27

 

 

28

 

 

 

Skulle der være nogen der har yderligere punkter til forårsrengøringen bedes disse afleveret til René

(41) inden Onsdag den 16/4-2003.

 

Bestyrelsen opfordrer beboerne til at møde talrigt frem til forårsrengøringen da opgaverne er mange.

Yderligere henvises til beslutning på generalforsamling den 25/3-2003 om betaling af 300kr. for

udeblivelse fra forårs- og efterårsrengøring.

For god ordens skyld vil detaljerne i det vedtagne forslag hermed blive oplyst:

Hvis man er forhindret eller ikke ønsker at deltage i fællesrengøringen opkræves der kr. 300 pr. parcel

der ikke har deltaget. Beløbet opkræves umiddelbart efter fællesrengøringen. De indkrævede penge vil

blive anvendt til opgaver der ikke er blevet nået til fællesrengøringen.

Det er dog muligt, at vælge et stykke arbejde fra ovenstående ”aktivitetsliste” og udføre dette i ugen

optil Lørdag den 3 Maj og derved undgå opkrævningen på de 300 kr. Arbejdet skal af

planlægningshensyn aftales med bestyrelsen inden påbegyndelse og senest Lørdag den 26/4-2003.