7.maj 2003 hos Hanne (6)

3-2003

Rene (41)

Peter (44)

Hanne (6), Lasse (6), Lennart (11), Rene (41), Kenneth (43), Peter (44)

Tirsdag den 19 August kl. 19.00 hos Kenneth (43).

1. Godkendelse af bestyrelsesmødereferat 2-2003
  2. Forårsrengøring
  3. Gennegang og ajourføring af aktivitetsoversigt
  4. Forsikring
  5. ADSL arbejdsgruppe
  6. Sammenstyrtning af kloakrør på fællesareal ved gavl til nr. 45
  7. Udlån af skurnøgle

1) Godkendelse af bestyrelsesmødereferat 2-2003

Referatet er godkendt uden anmærkninger

2) Forårsrengøring

Det er med stor glæde at erfare, at så mange beboere deltog i forårsrengøringen (33 parceller) og mange tog opgaver inden og efter forårsrengøringen. Mange af opgaverne der var angivet blev nået og bestyrrelsen synes det har pyntet på vores område. Ligeledes var den efterfølgende frokost ganske hyggelig og vi håber dette vil skabe præcedens for de følgende rengøringer i Klosterparken. Status er, at kun 11 parceller vil modtage opkrævning på 300 kr. for udeblivelse. Pengene vil blive anvendt til løsningen af nogle af de opgaver der ikke blev nået til forårsrengøringen.

3) Gennemgang og ajourføring af aktivitetsoversigt

Følgende arbejdsgrupper er nedsat af bestyrelsen på baggrund af arbejdsopgaver vedtaget på generalforsamling og ”hængepartier” fra sidste år;

a) Indkøb af udstyr til volleybane – Lasse (6)

Undersøgelse er igang og indkøb vil blive foretaget snarest.

b) Indkøb af hæk-klipper & ledning – Kenneth (43)

Der er indkøbt en super-dupper hækklipper, kabel tromle og forlængerledning (ialt 65 meter ledning) som kan lånes i skuret.

c) Liste over redskaber i skur og udlånsliste skal laves og ophænges i skur – Lasse (6)

Der er ophængt udlånsliste i skuret som bedes benyttet ved lån af redskaber fra skuret.

d) Indkøb af stige – Lennart (11)

Undersøgelse er igang og indkøb vil blive foretaget snarest. Hvis der er nogle af beboerne der har kontakter eller erfaring med stige indkøb/specifikation bedes de henvende sig til Lennart (11).

e) Fliseudvalg – Rene (41) + Peter (44)

Der vil snarest blive indkaldt til et møde med beboerne 23-29 og brolæggeren om opgavens omfang og udførelse.

f) Legepladsrenoveringen skal afsluttes – Peter (44) + Kenneth (43)

Maling af legepladserne blev ikke nået som følge af vejret, men der er tilbendegivelse fra en parcel om udførelse af dette. Sidste etape af legepladsrenoveringen vil blive indkaldt særskilt.

g) Undersøgelse af fræsning af dige 1m ind fra vejen langs 16-22 så der kan sås græs – Hanne6

Vi har fået en ca. pris på 50.000kr for løsning af denne opgave og på baggrund heraf valgt ikke at gøre dette. Diget vil indgå som en fast aktivitet på vore forårs- og efterårsrengøring i stedet for og bestyrelsen vil tale med Lars (græsmand) om evt. løbende vedligehold.

h) Opsætning af kompostbeholder og skyggehegn bag ved skur – Peter (44)

Opgaven blev ikke nået til forårsrengøringen men vil snarest blive etableret.

4) Forsikring

Ved en gennemgang af forsikringspolicen er bestyrrelsen blevet opmærksom på at forsikringsdækningen på skuret med indhold tilsyneladende er for lav. Derfor forhøjes forsikringsdækningen som følge af nyanskaffet græsslåmaskine, kommende ny stige og at skuret er nyt.

5) ADSL arbejdsgruppe

Bestyrrelsen har ikke modtaget nogle henvendelser som der blev opfordret til på generalforsamlingen og vil derfor endnu engang opfordre interesserede om, at henvende sig til Hanne (6). Hvis ikke bestyrrelsen hører noget inden 1/7-2003 betragter vi opgaven for værende uinteressant.

6) Sammenstyrtning af kloakrør på fællesareal ved gavl til nr. 45

Det er konstateret, at der er et problem ved grundejerforeningens kloak ved endegavlen af nr 45.

Kommunen og en rottefænger har været at se på sagen og bedt os om at få foretaget en undersøgelse af om kloaken er intakt. En inspektion af kloaken vil blive foretaget snarest.

7) Udlån af skurnøgle

Da der har været en episode hvor en lånt skur nøgle først er retuneret efter 3 ugers udlån vil bestyrrelsen her anvise reglerne for lån af skur nøgle.

Nøglen til skuret kan lånes hos et af bestyrelsesmedlemmerne i den tid det tager at hente de ting man ønsker at låne fra skuret – og ikke længere.

&--------&--------&--------&--------    Til opslagstavlen   --------&--------&--------&--------&

Kommende aktiviteter i GF Klosterparken:

Lørdag d. 14/6-2003:                                        Sommerfest

Tirsdag d. 19/8-2003:                           Bestyrelsesmøde hos Kenneth (43) kl 19.00

Lørdag d.   6/9-2003:                                        Efterårsrengøring