Referat af bestyrelsesmøde i Grundejerforeningen Klosterparken

www.gf-klosterparken.dk

Møde dato og sted

10. november 2003 hos Lasse (6)

Referat nr.

6-2003

Dirigent

Rene (41)

Referent

Hanne (6)

Deltagere

Rene (41), Kenneth (43), Lasse (6), Hanne (6), Peter (44), Lennart (11)

Næste bestyrelsesmøde

Tirsdag den 6. januar 2004 kl. 19.00 hos Lennart (11).

Dagsorden

1. Godkendelse af bestyrelsesmødereferat 5-2003
  2. Evaluering af efterårsrengøring
  3. Gennemgang og ajourføring af aktivitetsoversigt
  4. Vedtægter
  5. Havemand
  6. Status på økonomi
  7. Fælles hegn ud mod cykelsti hele vejen rundt om Klosterparken
  8. Kasserpost
  9. Eventuelt

Referat

1)                       Godkendelse af bestyrelsesmødereferat 5-2003

Lasse bød velkommen og konstaterede at referatet fra sidste møde er godkendt uden anmærkninger.

2)                      Evaluering af efterårsrengøring

Der er udsendt 10 regninger a 300 kr. for efterårsrengøring. 6 har betalt. De sidste 4 bedes snarest indbetale.

3)                      Gennemgang og ajourføring af aktivitetsoversigt

Følgende arbejdsgrupper er nedsat af bestyrelsen på baggrund af arbejdsopgaver vedtaget på generalforsamling, i løbet af året og ”hængepartier” fra sidste år;

a).                       Forsikring – Hanne (6)

Alle forsikringer er nu samlet i Danica forsikringsselskab. Skur, løsøre, traktor, erhvervsansvar mm. er indeholdt i den ny police, og det er alligevel lykkedes at få presset selskabet til en samlet præmie på 3.226 kr. så det kan holdes indenfor budgettet. Sagen er hermed afsluttet.

b).                      Indkøb af stige – Lennart (11)

Lennart har fundet frem til en stige fra firmaet Zarges som opfylder Klosterparkens krav til en god og brugbar stige. Stigen er valgt og indkøbes.

c).                      Legepladsrenoveringen skal afsluttes – Peter (44) + Kenneth (43)

Maling af legepladserne blev delvist nået til efterårsrengøringen. Sidste etape af legepladsrenoveringen vil blive indkaldt særskilt.

e).                      Rentegning af tegninger for vindfang – Rene (41)

Rene prøver om originalen findes i en af de 4 sække der er overdraget ham af den tidligere formand Finn Lysell. Det er ikke selve tegningen der er dårlig men tekst.

4)                      Vedtægter

Lennart har rettet vedtægter op fra det på sidste generalforsamling vedtagne. Bestyrelsen underskrev rettelserne. Som det jo er alle bekendt findes vedtægter mm. på Grundejerforeningens Klosterparkens flotte hjemmeside www.gf-klosterparken.dk

5)                      Havemand

Der er indkommet 2 ansøgninger til stillingen. Da bestyrelsen finder begge lige velegnede, vil der blive foretaget lodtrækning hvor begge ansøgere er til stede. Aktion Rene.

6)                      Status på økonomi

Bestyrelsen har haft en grundig gennemgang af grundejerforeningens regnskab og kan med glæde oplyse af vi følger budgettet på trods af store investeringer (DIGET).

7)                      Fælles hegn ud mod cykelsti hele vejen rundt om Klosterparken

Der er indkommet forslag underskrevet af 8 af beboerne langs stien. Forslaget er, at hybenbuske mm. rives op, og at der plantes en ligusterhæk i stedet. Bestyrelsen har noteret sig forslaget.

8)                      Kassererposten

Hanne og Lasse flytter fra Klosterparken. Dette bevirker 2 tomme bestyrelsesposter. Maria nr. 16 indtræder som bestyrelsessuppleant fra næste bestyrelsesmøde som bestyrelsesmedlem. Da Hanne er kasserer, bliver denne post også ledig. Hanne gør regnskabet for 2003 med årsregnskab færdigt. René vil indtil generalforsamlingen i marts 2004, hvor ny bestyrelse vælges, og dermed også kassererposten kan genbesæt-tes, som formand have det overordnede regnskabsmæssige ansvar.

9)                      Eventult

I forbindelse med salg af nr. 12, er det blevet konstateret, at der er sætningsskader i endegavlen. Da gavle og støttemurer i hht. til deklarationen påhviler grundejerforeningen indhentes der tilbud på udbedringer.

Peter (44) og Kenneth (43) gennemgår alle endegavle med en murer. Vedligeholdelsesopgaven tages med som post på næste års generalforsamling.

Bestyrelsen gennemgik og opdaterede aktivitetsoversigten.

&--------&--------&--------&--------    Til opslagstavlen   --------&--------&--------&--------&

Kommende aktiviteter i GF Klosterparken:

Tirsdag d. 6. januar 2004:                      Bestyrelsesmøde hos Lennart  (11) kl. 19.00

Tirsdag d. 30. marts                                  Generalforsamling. Indkaldelse senest d. 16. marts.

Huskeliste:

I henhold til reviderede vedtægter skal forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen være bestyrelsen i hænde senest den15. februar. Forslaget skal være  begrundet, gennem-arbejdet og være med budgetforslag.