17. maj  2004 hos Anée (21)

4-2004

René (41)

Anée(21)

Lars René (20), Anée (21), Lennart (11), René (41),

Tirsdag den 3/8-2004 kl. 19.00 hos Lars René (20)

1. Forårsrengøring Lørdag den 1. Maj 2004.
  2. Beskæring af budskads.
  3. Jordbier.
  4. Murene/endegavlenes beskaffenhed.
  5. Eventuelt.

1) Forårsrengøring.

Det er med stor tilfredshed, at bestyrelsen har konstateret, at fremmødet til vores arbejdsdag var temmelig stort. Resultatet var dels at vi fik udført en række opgaver, ligesom det blev en hyggelig dag, som blev afsluttet med fælles frokost.

Imidlertid er der fortsat enkelte punkter, som udestår eksempelvis:

·         1. Kantsten og flisearealer renses for ukrudt og græs.

·         2. Boldvæg renses og males på bagsiden.

·         3. Oprydning og let beskæring af diget fra nr. 16-29.

Hvis man har været forhindret i at deltage den 1. maj,  er det muligt, at udføre et af ovennævnte 3 punkter inden 1. juli 2004. Nærmere aftale hermed kan træffes med bestyrelsen.

De parceller som ikke har deltaget i fællesrengøringen frem til 1. juli 2004, vil blive opkrævet gebyr stort kr. 300,- jf. generalforsamlingsbeslutning.

Afslutningsvis kan det oplyses, at hvis der fortsat er nogen, som allerede har deltaget, men ikke kan lade være, så hilser bestyrelsen alt fællesarbejde meget velkommen. Vi har allerede nu et par beboere, som har lavet meget mere end forventet.

2. Beskæring af buskads.

Arbejdet påbegyndes i uge 22.

3. Jordbier.

Flere parceller har problemer med jordbier. Senest er det konstateret i nr. 24. For at sikre en effektiv bekæmpelse, til en rimelig udgift, vil bestyrelsen gerne koordinere indsatsen. Såfremt du har problemet, bedes du rette henvendelse til Rene (41), senest tirsdag, den 25. maj 2004.

4. Murene/endegavlenes beskaffenhed.

I forlængelse af den forestående renovering af endegavle og støttemure, har bestyrelsen konstateret at træværket ikke har det særligt godt. Særlig medtaget er endegavlene i nr. 11 og 13, hvor resten dvs. gavlene ved nr. 29, 40 og 51 er lettere beskadiget. I den anledning vil bestyrelsen indhente den nødvendige kvalificerede bistand herunder indhente tilbud på renovering af disse.

5. Eventuelt.

Bestyrelsen drøftede vores børns færden på fællesarealerne. Det er jo en fornøjelse at vi bor i et miljø som er særdeles velegnet til børn. Imidlertid er der enkelte steder der er knap så velegnet til børns’ ”frie færden” bl.a. ved hjørnet efter  rækken i nr. 16-22. Selvom der er gadespejl så opfordres vi alle, herunder vores børn til at være særligt opmærksomme, da der af og til kommer besøgende som ikke kender området.