6. Januar 2004 hos Lennart (11)

1-2004

Lennart (11)

Peter (44)

René (41), Kenneth (43), Hanne (6), Peter (44), Lennart (11)

Onsdag den 4. Februar 2004 kl. 19.00 hos René (41).

1. Godkendelse af bestyrelsesmødereferat 6-2003
  2. Status på økonomi
  3. Generalforsamling 2004
  4. Gennemgang og ajourføring af aktivitetslister
  5. Havemand
  6. Hundeluftning

1)                  Godkendelse af bestyrelsesmødereferat 6-2003

Lennart bød velkommen og konstaterede at referatet fra sidste møde er godkendt uden anmærkninger.

2)                  Status på økonomi

Bestyrelsen har haft en grundig gennemgang af grundejerforeningens regnskab og kan med glæde oplyse af vi følger budgettet på trods af store investeringer (DIGET). Selvom resultatopgørelsen ikke er færdigbehandlet forventes det, at grundejerforeningen kommer ud med en kassebeholdning på godt 20.000kr. Dog mangler 2 parceller fortsat at indbetale 300kr for udeblivelse af efterårsrengøringen men bestyrrelsen vil ikke forfølge disse udeståender da begge er fraflyttet Klosterparken.

3)                  Generalforsamling 2004

I henhold til sidste referat afholdes der Generalforsamling Tirsdag den 30.marts 2004. Indkaldelse med dagsorden og forslag fra bestyrrelsen vil blive udsendt senest den 16 marts 2004.

I henhold til reviderede vedtægter skal forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen være bestyrelsen i hænde senest den15. februar. Forslaget skal være  begrundet, gennem-arbejdet og være med budgetforslag.

4)                  Gennemgang og ajourføring af aktivitetsoversigt

Følgende arbejdsgrupper er nedsat af bestyrelsen på baggrund af arbejdsopgaver vedtaget på generalforsamling, i løbet af året og ”hængepartier” fra sidste år;

A).                  Indkøb af stige – Lennart (11)

Lennart har fundet frem til en stige fra firmaet Zarges som opfylder Klosterparkens krav til en god og brugbar stige. Stigen er bestilt og leveres indenfor 1mdr.

B).                  Legepladsrenoveringen skal afsluttes – Peter (44) + Kenneth (43)

Maling af legepladserne blev delvist nået til efterårsrengøringen. Sidste etape af legepladsrenoveringen vil blive indkaldt særskilt.

C).                  Rentegning af tegninger for vindfang – Rene (41)

René prøver om originalen findes i en af de 4 sække der er overdraget ham af den tidligere formand Finn Lysell. Det er ikke selve tegningen der er dårlig men teksten.

5)                  Havemand

Ved lodtrækning mellem de to ansøgere blev udfaldet at Kennth nr 43 bliver havemand fra 1/4-2004.

6)                  Hundeluftning

Der er indkommet klage vedrørende hundeluftning uden snor på klosterparkens arealer. Det henstilles endnu engang at hunde luftes i snor og alle efterladenskaber fjernes.

7)                  Eventuelt

Intet på programmet.

NB! Der er omdelt en ny kanalnøgle. Denne er gældende fra d. 7 januar. Der vil fra denne dato være ændringer i de programmer der kan modtages og ændringer i de benyttede kanalnumre (frekvenser)

&--------&--------&--------&--------    Til opslagstavlen   --------&--------&--------&--------&

Kommende aktiviteter i GF Klosterparken:

Onsdag d. 4. Februar 2004:                 Bestyrelsesmøde vedr. generalforsamling hos René (41) kl 19.00

Tirsdag d. 24 Februar 2004                  Bestyrelsesmøde vedr. generalforsamling hos Kenneth (42) kl 19.00

Tirsdag d. 30. marts 2004:                    Generalforsamling. Indkaldelse senest d. 16. marts.

Huskeliste:

I henhold til reviderede vedtægter skal forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen være bestyrelsen i hænde senest den 15. februar. Forslaget skal være  begrundet, gennem-arbejdet og være med budgetforslag.