Referat
af bestyrelsesmøde i Grundejerforeningen Klosterparken www.gf-klosterparken.dk |
|||
Møde dato og sted |
7 juni 2006 hos Tina (29) |
Referat nr. |
2-2006 |
Dirigent |
Referent |
Tina |
|
Deltagere |
Anee (21), Tina (29), Lennart
(11), Torsten (47), Thomas (38) afbud: Betina (42) |
||
Næste bestyrelsesmøde |
Mandag d.14 august hos Torsten (47) kl.19.00 |
Dagsorden
Referat
1). Godkendelse af referat nr
1-2006.
Referat godkendt uden
bemærkninger
2). Evaluering
af forårsrengøring.
2/3 parceller deltog i
forårsrengøringen. Størstedelen af punkterne på listen af opgaver blev nået. Vi
indhenter tilbud på enkelte af de punkter, som ikke blev nået
Det præciseres, at
såfremt man ikke kan deltage på rengøringsdagen, så skal en opgave udføres
inden denne dato efter aftale med bestyrelsen. Fremover skal arbejde der
udføres inden rengøringsdagen tilbagemeldes som værende færdiggjort til
bestyrelsen. Dette for at vi er enige i at arbejdet er udført og at man således
ikke opkræves de obligatoriske kr. 300,00 som det ellers ville koste
Leje af container og
trailer var en succes
3). Evaluering
af ekstraordinær generalforsamling.
Der blev ikke valgt nogen
formand. Til gengæld fik bestyrelsen to nye medlemmer, Thomas Løve Pedersen nr.
38 og Bettina Gram nr. 42.
Vi fortsætter uden
formand og fordeler opgaverne imellem os.
4). Mødedatoer
Mandag, den 14. august
2006 hos Torsten nr. 47 - kl. 19
Tirsdag, den 21. november
2006 hos Thomas nr. 38 - kl. 19
Mandag, den 29. januar
2007 hos Bettina nr. 42 - kl. 19
Mandag, den 26. marts
2007 hos (ej fastlagt) kl.19
5). Arbejdsfordeling.
Torsten – kontakt til
havemand, kontaktperson
Lennart – sti (Solrød
Byvej), stillevej og storskraldsordning
6). Indkøb
af trailer.
Bestyrelsen har besluttet
at indkøbe en trailer til grundejerforeningen. Nærmere betingelser for lån af
denne vil tilgå senere
7). Storskraldsordning.
Lennart har været til
høring om storskraldsordningen på kommunen. Generelt er der delte meninger omkring,
hvordan entreprenøren og kommunen håndterer ordningen. Kommunen har taget
kritikken til sig og vil evaluere på baggrund af dette.
For god ordens skyld skal
beboeren selv tage kontakt til Borgerservice, såfremt der er affald som man
mener skulle være afhentet, som IKKE er afhentet af entreprenøren.
Bestyrelsen kigger på om
storskraldsordningen evt. kan håndteres anderledes af Klosterparkens beboere.
Forslag hertil modtages gerne.
8). Eventuelt.
Ingen emner