7 juni 2006 hos Tina (29)

2-2006

Ingen specifik

Tina

Anee (21), Tina (29), Lennart (11), Torsten (47), Thomas (38) afbud: Betina (42)

Mandag d.14 august hos Torsten (47) kl.19.00

1. Godkendelse af referat nr 1-2006.
  2. Evaluering af forårsrengøring
  3. Evaluering af ekstraordinær generalforsamling
  4. Mødedatoer
  5. Arbejdsfordeling
  6. Forslag til indkøb af trailer
  7. Storskraldsordning

1).      Godkendelse af referat nr 1-2006.

Referat godkendt uden bemærkninger

2).      Evaluering af forårsrengøring.

2/3 parceller deltog i forårsrengøringen. Størstedelen af punkterne på listen af opgaver blev nået. Vi indhenter tilbud på enkelte af de punkter, som ikke blev nået

Det præciseres, at såfremt man ikke kan deltage på rengøringsdagen, så skal en opgave udføres inden denne dato efter aftale med bestyrelsen. Fremover skal arbejde der udføres inden rengøringsdagen tilbagemeldes som værende færdiggjort til bestyrelsen. Dette for at vi er enige i at arbejdet er udført og at man således ikke opkræves de obligatoriske kr. 300,00 som det ellers ville koste

Leje af container og trailer var en succes

3).      Evaluering af ekstraordinær generalforsamling.

Der blev ikke valgt nogen formand. Til gengæld fik bestyrelsen to nye medlemmer, Thomas Løve Pedersen nr. 38 og Bettina Gram nr. 42.

Vi fortsætter uden formand og fordeler opgaverne imellem os.

4).      Mødedatoer

Mandag, den 14. august 2006 hos Torsten nr. 47 - kl. 19

Tirsdag, den 21. november 2006 hos Thomas nr. 38 - kl. 19

Mandag, den 29. januar 2007 hos Bettina nr. 42 - kl. 19

Mandag, den 26. marts 2007 hos (ej fastlagt) kl.19

5).      Arbejdsfordeling.

Torsten – kontakt til havemand, kontaktperson

Lennart – sti (Solrød Byvej), stillevej og storskraldsordning

6).      Indkøb af trailer.

Bestyrelsen har besluttet at indkøbe en trailer til grundejerforeningen. Nærmere betingelser for lån af denne vil tilgå senere

7).      Storskraldsordning.

Lennart har været til høring om storskraldsordningen på kommunen. Generelt er der delte meninger omkring, hvordan entreprenøren og kommunen håndterer ordningen. Kommunen har taget kritikken til sig og vil evaluere på baggrund af dette.

For god ordens skyld skal beboeren selv tage kontakt til Borgerservice, såfremt der er affald som man mener skulle være afhentet, som IKKE er afhentet af entreprenøren.

Bestyrelsen kigger på om storskraldsordningen evt. kan håndteres anderledes af Klosterparkens beboere. Forslag hertil modtages gerne.

8).      Eventuelt.

Ingen emner