Referat af bestyrelsesmøde i Grundejerforeningen Klosterparken

www.gf-klosterparken.dk

Møde dato og sted

21 november 2006 hos Betina (42)

Referat nr.

4-2006

Dirigent

Ingen specifik

Referent

Tina

Deltagere

Anee (21), Tina (29), Lennart (11), Torsten (47) ; Betina (42)

Næste bestyrelsesmøde

Mandag d.29 januar hos Tina (29) kl.19.00

Dagsorden

1. Godkendelse af referat nr 3-2006.
  2. Efterårsrengøring – evaluering
  3. Generalforsamling
  4. Skur
  5. Garager. Parkeringsforhold
  6. Regnskab/Budget.
  7. Kloakker
  8. Eventuelt

Referat

1).            Godkendelse af referat nr 3-2006.

Godkendelse af referat – referat godkendt.

2).            Efterårsrengøring – evaluering

Dagen forløb fint. Bestyrelsen er glade for den store opbakning. Efter nogen uklarhed, har de fleste forstået tilmeldingssystemet. Bestyrelsen drøftede eventuel ændring, således at foreningen evt. køber sig til pasning af området. Bestyrelsen indhenter tilbud på total pasning af området.

3).            Generalforsamling

Stor opfordring til at stille op til bestyrelsen. Husk eventuelle forslag til generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde senest 15. februar 2007.

4).        Skur

Skurnøgler. Bestyrelsen har besluttet, at der udleveres 1 stk. nøgle til hver parcel. Ved ejerskifte overdrages nøglen til ny ejer. Ved udlevering af ekstranøgler vil den enkelte ejer blive opkrævet omkostningerne hertil

5).            Garager. Parkeringsforhold

Garager. Parkeringsforhold mv. blev på ny drøftet i bestyrelsen.

6).            Regnskab/Budget.

Det blev drøftet eventuelt at investere i et bogføringssystem, men man enedes om at behovet nok var for lille.

7).            Kloakker

Fra en ejer er vi blevet gjort opmærksom på at en kloak på p-pladsen foran skuret er stoppet. Vi  rekvirerer en slamsluger for at løse problemet.

8).            Eventuelt.

En intern arbejdsfordeling i bestyrelsen blev drøftet, og vi enedes om at få fastlagt denne