Referat
af bestyrelsesmøde i Grundejerforeningen Klosterparken www.gf-klosterparken.dk |
|||
Møde dato og sted |
21 november 2006 hos Betina (42) |
Referat nr. |
4-2006 |
Dirigent |
Referent |
Tina |
|
Deltagere |
Anee (21), Tina (29),
Lennart (11), Torsten (47) ; Betina (42) |
||
Næste bestyrelsesmøde |
Mandag d.29 januar hos Tina (29) kl.19.00 |
Dagsorden
Referat
1). Godkendelse af referat
nr 3-2006.
Godkendelse af referat –
referat godkendt.
2). Efterårsrengøring –
evaluering
Dagen forløb fint.
Bestyrelsen er glade for den store opbakning. Efter nogen uklarhed, har de
fleste forstået tilmeldingssystemet. Bestyrelsen drøftede eventuel ændring,
således at foreningen evt. køber sig til pasning af området. Bestyrelsen
indhenter tilbud på total pasning af området.
3). Generalforsamling
Stor opfordring til at
stille op til bestyrelsen. Husk eventuelle forslag til generalforsamlingen skal
være bestyrelsen i hænde senest 15. februar 2007.
4). Skur
Skurnøgler. Bestyrelsen
har besluttet, at der udleveres 1 stk. nøgle til hver parcel. Ved ejerskifte
overdrages nøglen til ny ejer. Ved udlevering af ekstranøgler vil den enkelte ejer
blive opkrævet omkostningerne hertil
5). Garager.
Parkeringsforhold
Garager.
Parkeringsforhold mv. blev på ny drøftet i bestyrelsen.
6). Regnskab/Budget.
Det blev drøftet
eventuelt at investere i et bogføringssystem, men man enedes om at behovet nok
var for lille.
7). Kloakker
Fra en ejer er vi blevet
gjort opmærksom på at en kloak på p-pladsen foran skuret er stoppet. Vi rekvirerer en slamsluger for at løse
problemet.
8). Eventuelt.
En intern
arbejdsfordeling i bestyrelsen blev drøftet, og vi enedes om at få fastlagt
denne