31. januar hos Lisbeth

1-2012

Ingen specifik

Lennart

Lennart (11);  Lisbeth (24); Benjamin (27); Mickael (42); Cathy (49); Stig (30) til pkt.1 på dagsordenen

Afbud

1. marts kl. 19:00 hos Lennart (11)

Dagsorden:

1. Økonomi
  2. Godkendelse af referat fra forrige møde.
  3. Deklaration.
  4. Gennemgang af aktivitetslisten
  5. Generalforsamling herunder behandling af eventuelle forslag til generalforsamlingen
  6. Evt.

Ad. 1 Økonomi

Stig gennemgik det revisorgodkendte regnskab for 2011.

Regnskabet ender med et resultat på kr. 74.675

Dertil skal dog bemærkes, at der ved regnskabsårets afslutning ikke er påløbet udgifter for snerydning, etablering af pumpebrønd, fældning/beskæring af træer samt nødtørftig reparation af P1 og P2.

Kassereren bad bestyrelsen fremsender de beløb, der skal indarbejdes i budgetforslaget, som efterfølgende udarbejdes af kassereren.

Ad. 2 Godkendelse af referat fra forrige møde

Referatet blev godkendt uden bemærkninger.

Ad. 3 Deklaration.

Kommunen havde som lovet fremsendt kommentarer til vores forslag til ændret deklaration.

Kommunen har afleveret et stort og detaljeret arbejde, og de er lavet konkrete forslag til, hvordan deklarationen kan ændres.

Bestyrelsen diskuterede det fremsendte. Konklusionen blev, at bestyrelsen til generalforsamlingen vil fremsætte forslag om:

a)      Annullering af det forslag der blev vedtaget på sidste års generelforsamling, og dermed fortsætter den nuværende deklaration uændret

b)      Bestyrelsen retter forslaget i henhold til kommunens retningslinjer og kommentarer, og herunder indarbejder de ændringer, der måtte komme på generelforsamlingen som følge af kommunens kommentarer. Bestyrelsen bemyndiges af generalforsamlingen til at færdiggøre dette arbejde uden en fornyet generelforsamling om den endelige ordlyd.

Ad. 4 Gennemgang af aktivitetslisten

·        Der er indgået aftale om snerydning

·        Der er indgået aftale om etablering af pumpebrønd. Pumpebrønden er etableret, men der mangler et mindre restarbejde.

·        Forslag til generelforsamlingen fra bestyrelsen: 1) Deklarationen og 2) Forhindringer på vejen til begrænsning af hastighed.

·        Træfældning/beskæring: Der er fremkommet et tilbud på dette. Der indhentes yderligere et tilbud, og derefter indgås aftale om arbejdet.

·        Der laves en skriftlig aftale om græsslåning mm, eventuelt også omfattende klipning af den ydre hæk mod stien.

·        Fliser ved P1 og P2. Tilbud om nødløsning er modtaget og dette igangsættes

Ad. 5 Generalforsamling herunder behandling af eventuelle forslag til generalforsamlingen

Forslag til generelforsamling blev behandlet under pkt.4.

Mickael er på valg og ønsker ikke at genopstille, øvrige der er på valg genopstiller.

I den forbindelse efterlyser bestyrelsen kandidater til bestyrelsen.

På næste møde aftales de praktiske ting i forbindelse med generelforsamlingen, og indkomne forslag behandles.

Ad.6 evt.

Nr.24 har fremsendt et forslag til generelforsamlingen.